poniedziałek, 6 listopada 2017

Kilka słów o mnie, oraz o tym czym się teraz zajmuję i dlaczego na blogu tak rzadko pojawiają się wpisy.

Niektórzy czytelnicy pewnie zastanawiają się dlaczego na tym blogu nie pojawił się żaden wpis w ostatnich latach. Postanowiłem wam wyjaśnić swoją nieobecność i przyczynę mojej znikomej aktywności na tym blogu. Oraz opowiedzieć wam nieco o sobie.



Mam na imię Łukasz. Urodziłem się w 1993 roku. 


Kiedy rozpocząłem prowadzenie wielu różnych blogów w wieku 19 lat, wielu bo ten nie jest jedyny którego prowadziłem.

Posiadałem nawet własne forum wielotematyczne. Mam nadal sporo Fanpage i grup na Facebooku oraz kilka własnych stron.

 A wszystko zaczęło się od tego że interesowałem się pasywnym dochodem z internetu, którym nadal się interesuje. Wyczytałem parę artykułów na ten temat ile to można zarobić na jednym blogu. Często w takim artykule było napisane że Blogger potrafi zarabiać parę tysięcy na jednym blogu więc napaliłem się i ja. Poszedłem z grubej rury i założyłem ich od razu cztery. Potem systematycznie kilka razy w tygodniu pojawiał się wpis na każdym z nich. A ja cierpliwie czekałem na pierwsze dochody z reklam. Po roku prowadzenia wszystkich 4 blogów, okazało się że moje dochody wynosiły około 400zł na rok.

 Owszem robiłem to też z pasji więc sprawiało mi to ogromną przyjemność. Jednak na napisanie takiego jednego artykułu potrzebowałem czasami całego dnia i kawałek nocy ponieważ okazuje się że jestem powolny w tych sprawach. Wena nawet jeśli się pojawiała to przelanie jej na papier zajmowało mi sporo więcej czasu niż innym ludziom. Potem jeszcze w kolejnym dniu poprawianie wszystkiego, błędy ortograficzne, zdjęcia itp. 

Większość ludzi niestety ma zainstalowanego program blokujący reklamy - "Adblock" a ci co nie mają go zainstalowanego to średnio i tak 5 osób na 1000 kliknie reklamę co sprawia że prowadzenie bloga nie jest dla mnie wcale opłacalne. Poza straconym czasem jeszcze dochodziły opłaty na pozycjonowanie bloga nawet tego darmowego trzeba było pozycjonować więc ogólnie byłem sporo stratny na prowadzeniu każdego z nich. Gdybym z każdego bloga zarabiał wtedy chociaż po 500zł miesięcznie to bym pewnie robił to nadal. Ale szybko odechciało mi się tego marnotrawstwa czasu gdy trzeba było iść do normalnej pracy i zarobić na życie.

 Szybko przestałem mieć też na to czas gdy zacząłem chodzić do pracy. A kiedy pojawiał się wolny dzień w moim grafiku przez ostatnie lata to w ogóle nie miałem chęci by do tego wrócić między innymi z powodu pewnych komplikacji życiowych które dobiły mnie psychicznie. Miałem problemy z depresją więc nic mi się nie chciało, miałem totalnego doła. 

Kiedy w pewnym momencie życia wyleczyłem się, odzyskałem zdrowie psychiczne i zacząłem żyć pełnią życia postanowiłem założyć swoje portfolio myśląc o powrocie do pracy jako pisarz internetowy. Pod tym adresem można zapoznać się z moim (PORTFOLIO - LINK DO BLOGA)

Niestety znowu szybko się zniechęciłem do pisania dla kogoś artykułów. Między innymi dlatego że otrzymałem parę nie przychylnych opinii o zbyt dużej ilości błędów ortograficznych bym mógł pisać za pieniądze. Poza tym znowu miałem wahania nastroju - czy ja naprawdę lubię pisać? Bo skoro lubię to czemu w ogóle mam takiego lenia by usiąść i w końcu coś napisać. Pojawiał się też zbyt duży strach, czy jestem w stanie się z tego utrzymać i czy nie potrzebuję czegoś bezpiecznego więc poszedłem na jakiś czas do pracy na etacie i zaprzestałem pisania przez kolejne lata.

Aktualnie od Października 2017 roku powróciłem do pisania ale tylko na jednym moim nowym blogu. Który nazywa się; Kamperem przez Życie - Blog podróżniczy o życiu i podróżach w Kamperze (LINK). Długo nie byłem przekonany do tego by go założyć. Jednak pewna osoba przekonała mnie do tego. Stwierdziła że jeżeli postaram się bardziej nagłośnić mój sposób na życie to może mi to wyjść tylko na plus między innymi z powodu sponsorów którzy mogli by się zainteresować naszym projektem podróżniczym i chcieli by się zareklamować na naszym kamperze lub zaproponować inne propozycje współpracy. 
Blog jest trochę bardziej profesjonalny niż te co robiłem w wieku 19 lat więc może kiedyś w przyszłości faktycznie przyniesie nam jakiś dochód. 

Razem z dziewczyną odnaleźliśmy swój sposób na życie i zdecydowaliśmy że podróże i stare kampery kręcą nas nieco bardziej niż inne pasje takie jak blogowanie czy interesowanie się inną motoryzacją.

Tak więc jeśli jeszcze kiedyś pojawią się na tym blogu "AutoZelpin" nowe wpisy o starej motoryzacji to bedą to tylko poprawki niedokończonych wersji roboczych które kiedyś rozpocząłem i nie dokończyłem. Natomiast serdecznie zapraszam wszystkich na naszego nowego i aktualnego Bloga Kamperem przez Życie na którym pokazujemy nasz aktualny sens sposób i cel życia. 

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o nas to zapraszam do zakładki O NAS na blogu: "Kamperem przez Życie." Tam dowiedzie się sporo więcej o nas i naszym sposobie na życie. 

Aktualnie spełniamy się życiowo podróżując i na tym się skupiamy. 



Wszystkie artykuły które były przez nas napisane w przeszłości, nigdy nie stracą swojej ważności. Zawsze będą aktualne dlatego warto do nich powracać i zaglądać czasami do tych starszych postów z przed paru lat schowanych gdzieś na ostatnich stronach bloga :)

Na samym dole naszych blogów  jest nasza lista ciekawych blogów oraz polecających nas. Tam znajdziecie linki do pozostałych naszych blogów :)



167 komentarzy:

  1. Fajny wpis, dobrze jest się czegoś o Tobie dowiedzieć. Muszę zajrzeć na inne twoje blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna garść informacji :)
    Czekam mimo wszystko na kolejne wpisy, bo lubię tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjaśniło się dlaczego Cię tutaj nie ma od dawna. Uciekam do tego nowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za powodzenie wszelkich planów :)
    Czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszyscy przeskakujemy na nowego bloga. Pozdrawiam!
    Myjnia z klasą

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością pasję do motoryzacji uda się jeszcze wykorzystać do innych celów - może i nawet zarobkowych...

    OdpowiedzUsuń
  7. Licze na to, że blog powróci. Rzadko gdzie mozna przeczytać tak wiele interesujących ciekawostek ze świata motoryzacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że postanowiłeś zakończyć bloga, ale masz takie prawo. Na pewno będę śledził nowe wpisy na nowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzbogać się dziś dzięki Bitcoinom: https://ty5.pl/r/3kraport-kryptowalut

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis, dobrze jest wiedzieć coś o autorze bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący artykuł. Wszystko jest ujęte w jedną całość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele jest takich blogów motoryzacyjnych, ale ten jest oryginalny i wiele tu ciekawych informacji �� Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, szkoda. Bardzo fajne są zamieszczane artykuły, mogłoby być ich znacznie więcej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielka szkoda, że skończyłeś z blogowaniem.. :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, aj szkoda, ale cóż zrobić :) Super z Ciebie gość :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że jeszcze do tego wrócisz! :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że porzuciłeś blogowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielka szkoda, że już nie wrzucasz nowych postów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy wpis, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś tutaj zamieścisz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie wpisy na tym blogu są bardzo ciekawe. Będę tu często zaglądał.

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, mam nadzieję, że poradziłeś sobie z depresją bo to straszna i wykańczająca choroba i dla Ciebie i dla rodziny oraz bliskich. Pozdrawiam, trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację, naprawdę fajnie prowadzony i poruszający ciekawe tematy

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem fanem tego bloga ! Naprawdę bardzo fajnie go prowadzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękne zdjęcia i ogólnie genialny reportaż :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Można śmiało powiedzieć, że blog ten jest bardzo oryginalny, posty napisane w fajny, przystępny sposób dla czytelnika. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam swego czasu świetny francuski samochód. Bodajże Citroen. Pech chciał niestety, że doszło do jego uszkodzenia. Okazało się, że naprawa tylnej belki citroen berlingo będzie kosztować blisko tyle co połowa ceny tego samochodu. Na szczęście udało mi się naprawić go w ludzkich warunkach i za ludzką cenę w autoryzowanym serwisie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, oby tak dalej to na pewno wysoko zajdziesz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Miło się czytało ale chętnie zajrzę na Twojego nowego bloga.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Blog robi ogromne wrażenie. Widać tutaj włożone serce i wysiłku z pasji. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia przy prowadzeniu nowych blogów motoryzacyjnych. Niestety życia z blogowania niestety nie jest takie proste, nawet jeśli piszemy o naszych ukochanych samochodach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo dobrze ten blog jest prowadzony.Jestem naprawdę pod bardzo dużym wrażeniem jak pan prowadzi ten cały blog.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo ciekawych informacji mam nadzieję że jeszcze bloga nie porzucasz i będzie dodawał nie tak często jak wcześniej ale raz na jakiś czas wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Można śmiało powiedzieć, że blog ten jest bardzo oryginalny, posty napisane w fajny, przystępny sposób dla czytelnika. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszę się, że nie zrezygnowałeś z pisania! Oby tak dalej! A do nowego bloga już zajrzałem:)

    OdpowiedzUsuń
  39. najważniejsze jest to, że robisz coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super, teraz wiemy co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytanie tego bloga to sama przyjemność :) Warto się tu zatrzymać, choćby na chwilę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  42. Blog fajny, można się naprawdę dużo z niego dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  43. Musze przyznać, że informacje na Twoim blogu są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny wpis z Twojej strony

    OdpowiedzUsuń
  45. Rozumiem, jednak szkoda że wpisy są tak rzadko

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mam bladego pojęcia co mogę powiedzieć o sobie

    OdpowiedzUsuń
  47. Na tym blogu naprawdę jest bardzo dużo interesujących wpisów.Moim zdaniem to jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  48. Naprawdę super blog, lubie na niego wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje obranej drogi! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem pod wrażeniem prowadzonego przez Ciebie bloga. Wpisy są naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hmm... Dał mi do myślenia Twój post

    OdpowiedzUsuń
  52. Czekam na kolejny tak samo ciekawy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie, że prowadzisz bloga, ponieważ masz do tego ogromny talent. Nie każda osoba powinna zabierać się za prowadzenie bloga. Trzeba mieć do tego duszę artystyczną.

    OdpowiedzUsuń
  54. Szukanie swojej drogie też może być fajne, zwłaszcza, że z perspektywy czasu zawsze widać, że wszystko było "po coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Prowadzony przez Ciebie blog jest naprawdę ciekawy. Wydaje mi się, że masz do tego talent, więc czekamy na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja po bardzo dużych namysłach musiałem swój samochód ostatnio sprzedać do https://kupieautowarszawa.pl . Moja decyzja była podjęta tym że szybko potrzebowałem pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy wpis, szkoda, że tak rzadko się tutaj coś pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie by było gdybyś coś częściej tutaj wrzucał :c

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajne informacje. Ogólnie cały Twój blog jest ciekawy, więc mam nadzieje, że dodasz niedługo jakiś nowy artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy zamierzasz prowadzić bloga regularnie?

    OdpowiedzUsuń
  61. Interesujący wpis jak i cały blog. Taka wiedza może mi się przydać. Dlatego też czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo dużo bardzo mądrych wpisów znalazłem na tym blogu.Jedynie co mnie odgania to tło tego blogu,ale może administrator to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  63. Robi wrażenie na mnie, sporo tutaj fajnych wpisów, no ale wszystko się kończy, powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  64. super blog, chętnie poczytam więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga. Wpisy dają do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajny blog. Kiedy jakiś nowy wpis?

    OdpowiedzUsuń
  67. Fajny pomysł na życie. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wpisy są naprawdę ciekawe. Każdy artykuł posiada mnóstwo interesujących wpisów, które przydadzą mi się w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  70. Super blog. Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu. Nie natrafiłem nigdy wcześniej na tak ciekawego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  71. Blog jest interesujący. Czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  72. Super! Dzięki za informację i na pewno chętnie zajrzymy na Twojego bloga - Kamperem przez życie. Swoją drogą to fajna nazwa i jesteśmy ciekawi Twoich relacji z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wpis naprawdę na wysokim poziomie merytorycznym. https://laweta-przedborz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  74. Od wielu miesięcy szukam dobrej firmy marketingowej. Aż wreszcie znalazłem, agencja marketingowa warszawa i współpracuje mi się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  75. Na tego bloga wszedłem trochę przypadkowo,ale na pewno zostanie na dłużej. Lepszego blogu od tego to ja jeszcze nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  76. Jestem pewny że jak ktoś wjedzie na ten blog to bardzo zainteresuje się bardzo profesjonalną firmą Prusaki . Ta firma jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo fajne informacje, nie wiedziałem o tym.

    OdpowiedzUsuń
  78. Czekam na kolejny, tak samo ciekawy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie wiedziałem, że tak to wygląda wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  81. Jeśli chcecie mieć bardzo dobrą klimatyzację w mieszkaniu to na pewno warto skorzystać z bardzo profesjonalnej firmy https://aero7.pl/montaz-klimatyzacji-sopot .

    OdpowiedzUsuń
  82. Niektórych komentarzy to ja w ogóle nie rozumiem. Sam blog bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  83. Teraz na pewno warto skorzystać z bardzo dobrej foerty https://jednoreki-bandyta.pl/gry-hazardowe-online-za-darmo/ .Z tego co wiem to teraz z tej oferty korzysta bardzo dużo osób. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  84. Czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo fajne informacje. Nie wiedziałem na ten temat zbyt wiele, a teraz posiadam naprawdę ogromną wiedzę dotyczącą tej tematyki.

    OdpowiedzUsuń
  86. Fajne prowadzisz życie - bloger i kierowca. Uważam, że masz ogromny potencjał do rozwoju.

    OdpowiedzUsuń
  87. W sumie jeśli chodzi o mnie to ja bardzo poważnie teraz zastanawiam się nad sprowadzeniem auta z Niemiec. Na pewno warto jest przeczytać wpis https://kioskpolis.pl/koszt-rejestracji-auta-ile-kosztuje-rejestracja-pojazdu-sprowadzonego-z-niemiec/#kotwica1 gdzie ta cała procedura została bardzo fajnie opisana.

    OdpowiedzUsuń
  88. Wpis po prostu super. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  89. Super wpis. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  90. Niektórych komentarzy pod tym artykułem nie rozumiem. Ten blog jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  91. Ciekawy blog i na pewno warto na nim być. Z tego blogu można się dowiedzieć bardzo dużo ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kumpel o tym blogu bardzo dużo mi opowiedział. To jest mega ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  93. Blog jest naprawdę fajny. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  94. Blog jest naprawdę fajny. Zawiera ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  95. Mam nadzieje, że dodasz kolejny wpis, który zainteresuje mnie tak samo jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  96. Muszę przyznać, że blog jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  97. Informacje są po prostu ciekawe. Lubie odwiedzać Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  99. Jestem pewny na 100 procent, że na ten blog wejdzie dużo osób. Tak ja uważam.

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo ciekawy blog dający do myślenia.
    ____
    https://superpranie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  101. Eugieniesz124821 lipca 2021 10:10

    Bardzo ciekawy blog. Myśle, że taka wiedza przyda się każdemu.
    _____
    https://www.zawodowcy.net/

    OdpowiedzUsuń
  102. Super blog. Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu.
    __________
    mde-lifts

    OdpowiedzUsuń
  103. Naprawdę super blog. Zrobił na mnie ogromne wrażenie.
    __________
    https://lipiakmeble.com.pl/systemy-drzwi-przesuwnych-bonari/

    OdpowiedzUsuń
  104. Muszę przyznać, że blog jest naprawdę interesujący.
    ____
    https://michaljurasz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  105. A wszystko zaczęło się od tego że interesowałem się pasywnym dochodem z internetu, którym nadal się interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  106. Blog jest naprawdę fajny. Zawiera ciekawe informacje.
    __________
    producent opakowań drewnianych

    OdpowiedzUsuń
  107. Z każdego wpisu pod tym artykułem dużo się dowiedziałem. Ten blog jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  108. Blog świetny - można się dowiedzieć naprawdę sporo o motoryzacji i Twoim życiu!

    OdpowiedzUsuń
  109. Informacje są bardzo ciekawe. Nie widziałem, że można mieć aż taki talent do prowadzenia bloga. Mam nadzieje, że dodasz coś nowego.
    _____
    busy polska holandia

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetny blog! Trzymamy kciuki za jego dalszy rozwój oraz chęć i zapał do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Postawiłam na samochód od marki honda. Ma ktoś z was może samochód tej marki? Zobaczcie na stronę https://www.hondaplaza.pl/pl/motocykle.html teraz Honda ma bardzo szeroką ofertę na samochody i motocykle. Może to kogoś zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  112. Fajnie wiedzieć czym się interesujesz i czym się zajmujesz. Jestem pod wrażeniem, że ktoś może mieć tak ogromny talent do prowadzenia bloga. Chciałbym prowadzić bloga ale niestety nie za bardzo się na tym znam.
    ___
    https://www.marcinorzolek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  113. Jest o zabytkach, to może teraz coś o samochodach hybrydowych i energii odnawialnej?

    OdpowiedzUsuń
  114. Twoje artykuły są tak interesujące, że mógłbym czytać je godzinami.
    _______
    implant stawu psa lub kota

    OdpowiedzUsuń
  115. Ogólnie jak dla mnie w samej motoryzacji ważne jest również to, aby mieć jak najbardziej sprawne auto. Kiedy mój samochód nagle zepsuje się w trasie to wtedy wiem, aby dzwonić po pomoc drogową https://pomocdrogowagdansk.pl/ gdyż oni są za każdym razem błyskawicznie na miejscu awarii.

    OdpowiedzUsuń
  116. Twój blog jest bardzo ciekawy.
    ____
    szkolenia bhp ppoż łódź

    OdpowiedzUsuń
  117. Interesujący blog. Zawiera ciekawe informacje.
    _____
    https://katalog-24.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. Czekam na kolejny wpis tak samo interesujący jak poprzednie Twoje wpisy.
    _____
    zabawki do wody

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo fajne informacje.
    _____
    jaki biustonosz do karmienia

    OdpowiedzUsuń
  120. Taka wiedza przyda mi się na pewno.
    ____
    drewniany aparat fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  121. Blog jest naprawdę fajny. Uwielbiam na niego wchodzić.
    _____
    jak nauczyć dziecko pisać literki

    OdpowiedzUsuń
  122. maksymiluś573 lutego 2022 10:15

    Kiedy pojawi się kolejny artykuł? Dodajesz super wpisy.
    _____
    nosidełka dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  123. Artykuł ciekawy, taki dający do myślenia.
    ____
    przywieszka do smoczka

    OdpowiedzUsuń
  124. Wpis po prostu super. Czekam na kolejny.
    _____
    czapka dla rocznego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  125. Blog jest po prostu genialny. Kiedy dodasz kolejny wpis?
    _____
    torba plecak dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  126. Interesujący artykuł, z miłą chęcią sprawdzę Twój nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  127. Super wpis, można znaleźć u Ciebie masę wartościowych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  128. Fajne informacje, masz mój szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  129. Pasja do motoryzacji i zainteresowanie tą tematyką zostają na całe życie, dlatego trzymamy kciuki za dalszy rozwój

    OdpowiedzUsuń
  130. Kiedy jeszcze chodzi o różnego rodzaju transport to ja chcę powiedzieć, że właśnie dobre usługi transportowe są na pewno bardzo ważne. Moim zdaniem bardzo dobrze sprawdzi się oferta z https://transport-gdansk.pl/ i ja jestem przekonana, że to jest dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  131. Gratuluję zamian! Oby do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Super stary, oby tak dalej. Nie zawsze jest czas na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Szkoda, szkoda. Powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
  134. Pożyczka chwilówka 2000 zł online Dzięki temu możesz szybko i sprawnie uzyskać potrzebne środki finansowe. Wystarczy wypełnić prosty formularz online i złożyć wniosek, a decyzję o przyznaniu pożyczki otrzymasz w krótkim czasie.

    OdpowiedzUsuń

  135. Pilna pożyczka na dzisiaj Taka pożyczka może być doskonałym rozwiązaniem w sytuacji nagłej potrzeby gotówki. Nie trzeba wychodzić z domu, stać w kolejkach czy składać wielu dokumentów. Wszystko można załatwić w kilka chwil, co jest niezwykle wygodne i oszczędza czas.

    OdpowiedzUsuń
  136. Bardzo szkoda, ale mam nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  137. Blog czytało się bardzo dobrze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Pozdrawiam cały rocznik 93! Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  139. Wiele tutaj interesujących i ważnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  140. Każdy z nas potem weryfikuje swój cenny czas, i docenia możliwość jego wykorzystania w bardziej produkty niż nam się niejednokrotnie wydaje sposób. Ja np często wybieram Serwis klimatyzacji Kraków gdyż nie mam czasu sam zajmować się własnym autem.

    OdpowiedzUsuń
  141. Szkoda, że ludzie doceniają i znajdują takie blogi dopiero po wielu latach, gdyż jest tu dużo ciekawych oraz przydatnych zdobytych na własnym doświadczeniu informacji

    OdpowiedzUsuń
  142. Ważne, że są już wartościowe informacje.

    OdpowiedzUsuń